onsdag 2. mai 2007

Enormt hekta!!!

Så...! På tide å legge inn noen ord igjen. De siste to uke har jeg scrappet så mye som jeg aldri før har gjort. I slutten av april var jeg så heldig å få meg meg et "ekte" treff, og gjett om jeg storkosa meg! All honør og tusen takk til Hege og Katrine som stelte istand en super lørdag. To kreative og spreke jenter, spør du meg...hadde jo sett for meg at vi ble sittende sånn litt uten mål og mening, men bare for å scrappe liksom, men den gang ei!!! Det ble vel minst 15 premieutdelinger og flotte utfordringer for oss deltakere. Jeg var så heldig å få med meg 2 premier, så takk til Bikuben og Skraphaugen for sponsinga av disse.

Ellers er M-game bidragene for april levert!! Spennende spennede, og så enormt masse fint alle tryller fram for tida!!! Gleder meg til å gå igang med mai oppgavene!!

Sist men ikke minst så er jeg så fornøyd med å ha fått ei venninne av meg HEKTA på scrapping! Mona har vel bare laget en tre- fire LOèr, men har er ei vi kommer til å se mye til i tida framover- håper jeg! Så utrulig dyktig!

Nei, nå skal jeg se litt TV tror jeg...har nettopp kommet fra barnehagen. Var der opp å lette etter skoen til Casper som var sunket i jorden da vi skulle gå hjem. Dro oppover etter at jeg hadde lagt han å lette i vei. Joda, den dukket opp! Midt oppi et do lå den....JAMMY! Så nå henger den til tørk...(så ikke et ord folkens, om HVOR den låg. Jeg ser helst at han bruker den litt til!)

2 kommentarer:

Hege sa...

Heisann!
Lusker meg innom bloggen din for å ønske deg en fin dag!
Flotte Lo`er du har i bloggen din!

Mona sa...

Hei, hei!
Så fin blogg du har! Denne skal jeg snoke masse på, så du må bare oppdatere ofte...
Gratulerer med seieren i M-game! (Heter det det? Er jo så fersk i faget, jeg...) Den LO'en din er nydelig!
Tusen takk for skryt, forresten! Må se om jeg etterhvert tør å lage meg et galleri. Foreløpig er det litt skummelt...
Vi må snart ta oss en scrappe-dag igjen, -jeg har "barnevakt" når som helst! :o)

 

blogger templates | Make Money Online