onsdag 6. juni 2007

De gale tenårene!!



Jeg er meget fornøyd med mamma og samboer tilværelsen og kunnen aldri i verden tenkt meg å bytta med NOE annet! Kanskje det rett og slett er på grunn av at jeg fikk muligheta til å herje fra meg i tenårene...gikk rimelig villt for seg til tider -uten at det tok HELT av på en måte! Det hender jeg tenker tilbake på denne tida med et smil om munnen for gjett om vi hadde det gøy! Null bekymringer og kun seg selv å tenke på! Deilig!! Denne LO`en er laga til m-game mai og viser bilder av meg, Linn, Grethe og Stina som har kledd oss ut og skal på bygdefest ¤juhuu¤ for å sjarmere i senk! I løpet av festen fikk jeg lurt ordføreren med på en slow -sistedans. Ble desverre ingen klining....men den dag idag smiler han fortsatt når jeg treffer på han (og selv er jeg en smule flau...).

Har roa meg en haug med hakk siden den gang, og godt er det! Men jeg har fortsatt god kotakt med disse jentene og DET er bra! Kan fort bli hektisk og lite tid når en får barn, men de har heldigvis ikke gitt meg opp selv om jeg ikke kan være med på like mye pr idag!

2 kommentarer:

Catrine sa...

Så kul LO!
Og så er det jammen godt å kunne se tilbake på ungdomstiden som en flott og gøyal tid, samtidig som man har det flott i det livet man lever i dag! Jeg lengter ikke tilbake, men har mange artige minner. ;)

Linn sa...

Ai ai, så kul LO!! Og det samme gjelder det andre du lager også! Takker for koselig besøk i bloggen min, og ønsker deg en riktig fin uke!

 

blogger templates | Make Money Online