tirsdag 5. juni 2007

Jeg vil UUUT!!!!



Nå er jeg så møkk lei av å jobbe at det er enormt vanskelig å få til noe konstruktivt her! Og da spesielt siden været er NYDELIG og det er over en måned til ferie..... Så her sitter jeg da på jobb og har tusen ting jeg må få gjort i løpet av juni mnd! Men går jeg igang med det? Not....

Et stort lyspunkt akkuret nå er at jeg kom til finalen i m-game på www.minneriket.no og har den ene av oppgavene ferdig -i hodet!! (bare så synd at den alltid blir så mye annerledes på papiret!!) Gleder meg iallefall masse og det er så stort å ha kommet i ei gruppe med finalister hvor samtlige av de andre er de jeg synes bemerker seg aller best innen scrapping!

Har lagt med den siste LO`en jeg laga! Syns den ble litt kul jeg! Skulle jo egentlig kaste disse små-bildene. De ble jo aldri brukt uansett jo...

Der forsvant hele barnehagen ut! Såpebobler står på programmet og de glinser vidunderlig i sola! hadde jeg bare hatt en lap-top så kunne jeg gjort kontorarbeid ute!!

Nei seriøst, nå må jeg få til noe her!

Ha en fin dag folkens!!

4 kommentarer:

HegeHB sa...

Superstilig LO Carrin:) Og lykke til i finalen i m-game!

HegeHB sa...

Selvfølgelig fortjene en så flott blogg med så masse flotte LO er en link fra min blogg!!!

Heidi sa...

Så HERLIG layout!! Skikkelig kul!!!! Lykke til med finalen!!! Sliter litt her med oppgavene... ;o)

Catrine sa...

Kjempestilig layout! Kult med malingen og alle småbildene!
Lykke til i M-finalen!
Ha en flott dag!

 

blogger templates | Make Money Online