mandag 11. juni 2007

Sommer -sommer -sommer!!!


Årets første dukkert gikk av stabelen lørdag 9. juni! Gjett hvem som storkosa seg!!! Og er det ikke typisk -når finværet endelig dukker opp renner jeg opp å handler inn solkrem, badeshorts, strandleker osv osv, og BRÅTT & brutalt er sommeren over og regnet høljer ned. Hele denne uke er det meldt regn og kaldt vær. Jaja, bare det ikke begynner å snø så er det greit for min del! Vi kosa oss iallefall masse i helga, og ser fram til flere slike dager. Fikk planta og ordna ute i hagen så jeg er igrunnen godt fornøyd.
Blir lite scrapping denne uka pga foreldresamtaler og et ørlite scrappekurs på fredag dersom jeg klarer å samle nok folk... Er heldigvis ferdig med mine finalebidrag til m-game så jeg slipper iallefall å stresse med de!
I halga skal jeg teste ut love, elsie og hærreminhatt som jeg gleder meg!! Skal prøve å fått levert noe konstruktivt til scraphaugen, for der har jeg vel igrunnen vært en slapp designer fra dag 1!!
Skjerpings Carrin -SKJERPINGS!!!
Ha en fin mandag folkens!

1 kommentar:

Catrine sa...

Love, Elsie er kult! Gleder meg til å se hva du lager!
Og heldiggrisen som er ferdig med M-finalebidragene. Jeg tror jeg er ferdig med ett, men sliter med det andre... Heldigvis noen dager igjen!
Ha en fin uke! :)

 

blogger templates | Make Money Online