fredag 6. juli 2007

God sommer!!

Det er nesten for godt til å være sant, men makan til godt vær har jeg sjelden sett før... Idag er siste dagen min på jobb. Begynner i ny jobb fra høsten og har igrunnen gleda meg masse til det, men det er med blandede følelser jeg leverer nøkkelen fra meg her. Samtlige av foreldrene i barnehagen hadde kjøpt avskjedsgave til meg og blomster, takket for noen fantastiske år og ville slett ikke at jeg skulle slutte. Det varmer så masse å høre sånt..... Og jeg som til vanlig er beinhard og sjelden eller aldri tar til tårene, hadde tidenes største klump i halsen og tårene trilla som bare det da det sa at det var takket være meg at barnehagen var blitt så bra som det den er idag! Men det er vel akkurat i slike tilfeller det er lett å gjøre en god jobb, når en kommer til en barnehagen hvor det er masse å ta tak i.
Men nå er jeg en gang lærer og kan vel ikke jobbe i barnehage for alltid...

Skal bli godt med 4 uker fri nå!!! Litt panikktendenser blir det uansett i og med at jeg ikke lenger har tilgang til nett. Vi får internett igjen først i september hjemme og det er jo forferdelig lenge til!!! Men jeg skal vel overleve likevell!
Ferieukene skal bi bruke til å farte litt rundt på diverse tilstelninger. Casper gleder seg masse til karusellene under Finnsnes i fest, og jeg har enormt lyst på et par Tromsø turer i ny og ne. Skal også besøke ei venninne i Oslo og det blir ARTI!!! Ellers blir det bare ro og fred på oss!

Nei dere får kose dere masse i ferien!
Jeg er tilbake for fullt til høsten og skal scrappe som bare det i hele sommer!

Snakkes!!

Ingen kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online