torsdag 27. september 2007

Treff i helga!


Jada, jeg vet jeg er litt sent ute nå, men iallefall så var jeg så heldig å få med meg nok et supert bardu-treff på lørdag! Fikk scrappa masse og flirt om ikke enda mer!

..og jeg som skulle holde meg langt unna magnolia bølga, har allerede bestilt maaange!

Pssst; ikke et ord til Inge!



Så pakkes det for harde livet her! For de som ikke har fått det med seg så flytter vi inn i nyhuset om bare noen få dager! Gleder meg til å gå igang med oppussinga og få innredet scrapperommet!

Legger ved designerbidrag jeg laga til scraphaugens høstjakt! En litt betutta Casper...vet ikke helt hva som er galt, men det gikke seg til med en tur innom Senja trollet før vi tok kveld!

3 kommentarer:

Mona sa...

Vil også på treff!!! :furte:
Flott LO, -som alltid...
Glede meg tel å se nyhuset, og ikkje minst scrapperommet! :o)
-Klem

Stine sa...

Så nydelig denne LO'en var! Likte oppsettet og tittelen veldig godt, og bildet var jo helt skjønt da!
Lykke til med flytting og nytt hus! :)

~Kjersti~ sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min! :) Måtte bare legge inn kommentaren her, selv om dette ikke er det nyeste innlegget. Falt helt for denne LO'en, den er så harmonisk og fin, med nydelige detaljer!

 

blogger templates | Make Money Online