onsdag 24. oktober 2007

Juhuuu!!!

Jepp, så klarte jeg meg gjennom nok en runde i minnerikets all in konkurranse! Jeg simpelten digger denne konkurransen, og det slår meg stadig hvor mange dyktige scarppedamer det er rundt om. Mange utmerka seg denne gang, men det var èn spesiell LO jeg la spesiet merke til. Kine; Lo`en din var NYDELIG! En så leken, fargerik og glad LO er det lenge siden jeg har sett. Du er dritflink!!

Tilslutt legger jeg ved en eldgammel LO som jeg laga her i begynnelsen av sommerferien.

Mamma og Casper koser seg i sommervarmen og sniker til seg et par knusekoser innimellom!
Sånn tilslutt vil jeg bare minne dere om at idag er det 2 mnd til jul!!!?? *hjelp*
Hvor var det jeg skulle henvende meg for å tilføye døgnet et par timer?
Snakkes!!!

5 kommentarer:

Stine sa...

Skikkelig kul LO! Likte oppsettet, og fargene-skikkelig fin! Uff, tia går så fort-selv om jul er koselig og alt sånt, medfører det jo så mye stress i forkant.. :) Lykke til videre i 'all-in' konkurransen! :)

Mona sa...

Gratulere med all-in stemman!
Denna LO'en va skikkelig stilig! Kule farge og detalja! Eg stemte på deg!:o)Koselig og flott knusekos-LO åsså!
2 mnd tel jul, sei du...? Huff, no blei eg stressa... ;o)
No e eg sååå spent på om eg får nån stemma i konkurransen du lurte meg med på! Satse på at eg iallefall får én stemme, -fra deg... ;o)

Carrin sa...

Du ska få en stemme fra mæ ja! Forresten, sku kje du komme på besøk snart!?

tessa sa...

så fine lo'er!! likte spesiellt den nederste!

Mona sa...

Kult! Nytt design på bloggen din! Ka du gjør i helga? BM jobbe, så her e d stilt og rolig...eller egentlig ikkje... D e jo grenser for kor rolig d kan være når eg e aleina heime med 5 unga...hehe! ;o)
Skal komme på besøk snart, må bare finne en dag som privatsjåførn min e ledig...

 

blogger templates | Make Money Online