tirsdag 11. desember 2007

"Eg trur eg blir galen...."

Jeg misliker seriøst å handle julegaver!? Det er omtrent det verste jeg kan gjøre.. Ikke det at jeg sliter med å finne ut hva som skal kjøpes, men det er ekstremt lite lystbetont å trave rundt i butikker (noe som jeg vet de fleste synes er sååå koselig i denne tida....), stå i kø, vente på at folk skal bevege seg fortere i korridorene på kjøpesenteret osv osv.
Nei, det er vel bare å innse det; meg og butikker -næææh!
Er litt sånn omvendt hos oss. Inge liker å bruke laaang tid i butikken, prøve klær, vurdere fram og tilbake og i det hele tatt, mens jeg sitter på benken i gangen sammen med en skokk med mannfolk som venter på fruene sine!
Synd at det skal være sånn, skulle ønske jeg var litt mer normal på den fronten! Idag feks, skulle jeg innom kjøpesenteret for å kjøpe noe stearinlys. En overkommelig oppgave, så jeg gikk igang med godt mot. MEN igangen er det omtrent 400 mennesker som alle beveger seg som snegler framover, og 200 som står bom fast! Parkeringa mi går ut om 15 min og jeg skal helt til andre enden av senteret! *Gusjh* jeg blir irritert bare med tanken.
Kan ikke bare folk kjøpe det de skal ha og komme seg hjem?
Og når stearinlysene skal betales bare MÅ ekspeditrisen fortelle henne foran meg hvilke sko hun har fått tak i til halv pris, og dra de fram fra kassa for å VISE henne?!

Jeg kom meg vel hjem idag. Satte meg ned å fant ut hvor mange julegaver som gjenstår.....34!
...hurra!

6 kommentarer:

Mona sa...

Hehe! Må flire litt...
Kjenne meg veldig godt igjen i d du skriv! Syns d e koselig å handle, men bare når eg ikkje MÅ handle. "Tvangshandling" i julerush e pyton! Glad eg snart e heilt ferdig med julegavan!

Kor artig at vi får så god respons på sponsinga tel treffet våres! D e iallefall nåkka å glede seg over, no i alt førjuls-stresset! :o)
PS: Har du ikkje skrevve om treffet i bloggen...?

-Klem <3

Camilla G sa...

Uff da.. 34 to go, da har du en stri tørn fremfor deg! Jeg skjønner deg godt, jeg hadde det slik selv når jeg skulle handle i desember, stresset for at jeg ikke skal nå i mål osv. så her handles julegavene fra oktober av. Butikker takler jeg fint, men bare når det er lite folk der. Da kan jeg trakke rundt en hel dag og kikke og småhandle! Masse lykke til da, og kanskje du kan sende mannen på shopping:D ?

Mona sa...

Har du mange julegava igjen no...? ;o)

Carrin sa...

3!!!!
Gikk igang på nattåpent fredag....ba jo om bråk, æ veit....MEN æ fikk gjort en masse på 2 tima! Ei dreftig tøtta hæ?

Mona sa...

Du e gruselig flink! E imponert! Har du fått julestemning?
Eg har hørt på julemusikk og laga juledekorasjona i dag. Sånne svibla og julestjerne. Då fikk eg litt julestemning. I tellegg har eg laga julenissa ilag med ungan, og tel kveldsmat hadde vi kakemainna, pepperkake og julegløgg! :o)

Carrin sa...

Wow, det må æ sei! Hmmm, vi har bakt litt her. Kakemanna! Ellers e alt av pynt lett fram så no e det bære innpakking igjen så skal bære jula komme for min det?
Du? Vi fer t Oslo på messa sant? Ska vi bestille hotell snart? Nån sei det bør gjøres tidlig skjønne du. Messetreff holdes åsså, og det må vi jo få med!

 

blogger templates | Make Money Online