søndag 20. januar 2008

Grønt er skjønt!

Jeg er inne i en periode nå hvor absolutt ingenting annet enn grønt duger! Grønt er igrunnen den fineste farga som fins tror jeg nemlig....og har du i tillegg en dæsj rosa attme!!! Du verden....


Iallefall; dnne LOèn laga jeg til scrappedugnaden hvor et found objekt skulle prege LO`en! Av alle ting endte jeg opp med strøsand!!! Kan brukes til så mangt heter det vel!





Denne helga har vært av den produktive sorten! Vi har vært ute stort sett hele tiden. Gått på ski og skøyter og kosa oss noe voldsomt! Kjenner at jeg trengte det....har så god samvittighet for det meste nå, og kjenner at det er godt å prioritere bort jobb og pc og KUN kose seg med familie og la omverdenen forøvrig skure og gå!





Ellers er det ikke lenge igjen til treffet vårt nå!


Gjett om vi gleder oss! Oppgavene er klare, premiene er klare....så det er vel stort sett gryteretten som enda ikke er klar! Det blir så bra! Er vi heldig er alle 30 plassene opptatt og hvem hadde vel trodd det...på lille Finnsnes liksom!

Så helt tilslutt; nok en ørliten grønn en!

Snakkes!

3 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

næ, så herlig den vinterLO'en var da, ble liksom sittende lenge å se på den rett og slett fordi den slett ikke minnet stort om vinter i fargevalget i alle fall, og akkurat DET var facinerende....knall...ha en fin fin søndagskveld....

Aquarell sa...

Så flotte LOer! Dugnadsbidraget var knallstilig!:D Og strøsand kan brukes til så mangt, ja... ;)

Broggis sa...

Utrolig spreke farger du bruker!!! Så disse var dine altså...
Ligger en utfordring til deg i bloggen min!

 

blogger templates | Make Money Online