lørdag 9. februar 2008

Morsdag og valentines!!!

Akkurat nå har jeg fått beskjed om å skygge unna, for gutta i huset skal scrappe....?! Jepp, de skal lage morsdagskort til imårra og har fått låne tanga og alle alfabetene, thickers (hjelp....) og hele ark bunken pluss en del blomster! Spennende!

(Håper bare ikke de har tatt helt av med thickersen for den klarer jeg meg ikke uten....)


Dette kortet laga jeg til mamma her forleden og skal prøve å få det levert så snart som mulig!

Så har jeg da scrappa en Love LO til elsklingen min! *knis* En smule frustrert Inge kunne ikke fatte og begripe at jeg kunne legge han ut på nett i en rosa LO...hohoho! For å se LOèn og kortet i sin helhet kan dere besøke Scraphaugens designsider!

Så får jeg fortsatt sitte her å krysse fingrene for at thickersen funker videre etter gutte-scrappen!

Ha ei fin helg folkens!!


Ingen kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online