mandag 24. mars 2008

Så var det alt over...


..påska altså! Og det er i og for seg helt i orden faktisk! Det har vært ei herlig uke, med det nydeligste været noensinne...jeg er faktisk blitt rosa og alt (jeg blir ikke brun altså...KUN solbrent -men den frustrasjonen tar vi i et annet innlegg...) og et par fregner et det jammen også blitt! Jeg har fått lest første bok i triologien til Stieg Larsson, og kan nesten ikke vente til å få tak i neste bok!!! Beck er blitt årets påskekrim i huset, og hele serien er nesten ferdigsett her! Svensk krim er toppers!! Og jeg er en smule forelska i Mikael Persbrandt for øyeblikket. Guuuuu for en skuespiller...


Men; jeg har faktisk fått scrappa litt også i påsken!! Juhuuu...


Denne var egentlig en sånn "hiv på det du har liggende framme" LO, og blei som den blei, med en masse maling og klisj!!
Minnopol bidraget mitt for runde 8! Vann som tema! Og JA! Casper prøvde snowboard for første gang i påska! Gjett om han fikk dilla altså!! Og ikke for å skryte men han var faktisk meget flink...kjørte i flere timer faktisk og ville slett ikke avslutte! Faren skulle da vise han hvordan dette skulle gjøres og ente opp med et forstua handledd...huffda! Jaja, så nå sitter far og sønn med et utallig antall blåflekker rundt om..men det hører vel til!
Håper alle dere har hatt ei flotters påskefeiring!
Imårra er det jobb.....blæææh!

4 kommentarer:

Jill sa...

Vel overstått påske!
Mye flott å se i bloggen din, fant deg via Solfrid/Aquarell.
Digger snowboard-Lo'en din!!!

Rita sa...

Enig med Jill at det var så mye flott i bloggen din. Bildet du har malt var bare helt utrolig flott.
Håper du får en fortsatt fin uke :)

chris jenkins sa...

i'm sorry i can't comment in your language but i just want to say that your scrapbook layouts are awesome - love all the details :)

Beate sa...

Masse masse flott å se på i bloggen din. :) Jeg likte også i likhet med flere andre her, den snowboard-layouten din.

 

blogger templates | Make Money Online