lørdag 12. april 2008

Panikk i leiren!


Så slår det meg plutselig at det er bare 14 dager til messa og at scrapperommet skal fylles med NYE godbiter av herligste sort (...vel og merke kommer det jo an på hvor mye jeg klarer å legge opp til da) ...og at scrapperommet allerede flyter over av alskens gamle scrappesaker på et scrapperom som ikke rommer de fleste kvadratmeter for å si det sånn -så blir jeg enig med meg selv om at før jeg kjøper nytt stæsj skal masse av det gamle brukes opp!!! Lurt!

MEN -midt oppi det hele har jeg gått på en smell og brukt maaaaaasse messe penger på maaaaasse nytt snadder fra papir i hjertet, som kom som et gledelig tilskudd i ei herlig pizza eske idag!? Jeg hadde seriøst fortrengt den bestillinga altså....
Men du verden så masse digg!

Så hva gjør jeg?
Jo -standhaftige Carrin setter seg ned å scrapper 2 LO`er med sitt aller eldste utstyr omtrent, mens hun skuer bort på arka (som lukter nytt!!!) og alt det herlige fancy pants stæsjet som bare er til å spise opp -og som straks skal settes til livs så snart det gamle er på plass i albumen!!

Og midt i panikk-akten min glemmer jeg å skjære den nedeste LO`en etter scan....

Guuuuuuuuh, som jeg gleder meg til at Farmen finalen er over! Da er det NY scrapping for fulle mugger her! Alt for lenge siden kjenner jeg....og av og til er jeg glad for at jeg er så svak at jeg slett ikke alltid klarer å holde det jeg lover!

Forresten; jeg heier på Silje!!

3 kommentarer:

Monica sa...

Og Silje vant! :)
Nydelige LOer du har laget. Syns du mestret "gammalt nytt" veldig bra ;) Gleder meg til å se mer :)
Kos deg med scrappingen ikveld.
*klem*

Aquarell sa...

Flotte LOer av "gammelt nytt".
Kos deg med nytt scrappestæsj.:D

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Åh for et lususproblem Carrin ;-) Er det ikke herlig med nytt scrappestæsj??!! Kule layouter du har laget :-)

 

blogger templates | Make Money Online