mandag 10. november 2008

H2O ;) ...igjen!!

Har aldri vært noen hemmelighet at jeg digger H2O malinga!!! Men den blir faktisk bare bedre og bedre etterhvert som tida går..? For nærmere beskrivelse av disse blomstene på LO`en her, kan dere stikke innom Papir I Hjertet Bloggen og ta en titt!

Jah...og EGENTLIG skulle dette innlegget innholde "7 sannheter" om meg.
Hege og Lise Mariann sendte utfordringa videre til meg, og jeg skulle selvfølgelig glimte til her! Helt til det slo meg at du verden for en kjedelig person jeg egentlig er?
Det er jo overhodet ingenting spennende som er verdt å nevne her i det hele tatt liksom?!
Vurderer seriøst å gjøre denne om til "7 bløffer".....eller kanskje "1 sannhet og 6 bløff" ;)

Det er vel ikke lov å lyve her heller nei?
Pfffffff....
*stikker-nå-og-kommer-tilbake-til-den-plutselig*

6 kommentarer:

Cecilie sa...

Utrolig stilig, altså!!!!
Jeg bunkret opp endel h2o for et års tid siden, men har aldri kommet meg til å bruke dem...*rødme*. Tusen takk for inspirasjon, nå MÅ de testes snart :)

Kathrine sa...

Så kule blomster og for en kjempeflott LO! Forøvrig er jeg nokså sikker på at du greier å spa opp 7 spennende sannheter.

Norunn sa...

wow! du har virkelig teken på h2o malinga! kanskje jeg skal våge meg på lit prøving igjen...for jammen var det du har laget lekkert!

Lene S sa...

Kjempetøft! Må børste støv av H2O malingen min igjen. Brukte den mye når jeg drodlet, men så er den liksom ikke så mye brukt lenger. Layouten er råtøff, den har så dybde!

Store og små sa...

Åh... Du er helt rå altså! DIgger at du får til å bruke så spreke farger sammen uten at det ser rotete ut. *En smule misunnelig*

Camilla G sa...

Utrolig stilige! Du er så god på fargekombinasjoner! Knallkule skumblomstrer også, der kommer jeg til å herme:)

 

blogger templates | Make Money Online