søndag 7. desember 2008

Heimelaga juletrepynt!


For flere år tilbake (før jeg visst hva scrapping var) lagde jeg vel omtrent 100 stk av disse juletrepynt stjernene! Og akkurat DET var rimelig lurt gjort av meg skal jeg forteller dere, for idag fikk jeg ei mld om "ikke å glemme adventsgaven til lærerne imårra"
(...jeg skulle ha hatt den med forrige mandag)
Så da bar det rett i skuffa og finne fram 2 av disse!
De er forresten ekstremt enkel å lage selv om det kanskje ser litt pirkete ut.
Tar ca 5 min å lage ei slik!


Putta de rett i en gråpose og dekorerte denne med Melissa Frances Thicket fra gårdagens luke i Papir i Hjertet kalenderen!

...og neiiiii, det røde her er ikke blodsøl -det er glimmermist -litt på avveie og i litt større doser enn først antatt!

Ønsker alle ei flott ny uke!
Snart juleferie!!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

For en genial og flott gave!
Takk for at du deler av din kreativitet :)

Mona sa...

Eg vil lære å lage sånne! Dem va kjempesøt! Flinke Carrin! :o)

Unknown sa...

For en utrolig flott gave..., håper de vet å sette pris på det de får... ;O)

Takk for den hyggelige og støttende kommentaren du la igjen på min blogg for en god stund siden. Nå er jeg endelig på nett igjen, slik at jeg kan fortsette å blogge og kikke innom alle de flotte og inpirerende bloggene som finnes; slik som din... :-)

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en koselig førjulsweekend.

Synnøve

Elisabeth Helland sa...

utrolig mye flott å se på her inne...gosh liksom...
-du, jeg er litt tidlige ute med å stikke innom å ønske deg og dine ei riktig god jul og ei herlig julefeiring med all verdens glede og herligheter....tenk, under ei uke igjen nå.....klem

 

blogger templates | Make Money Online