onsdag 31. desember 2008

Livet...med dine øyne



...blei den siste LO`en jeg laga i 2008!! Dvs det er godt mulig det blir enda en ikveld...jeg liker ikke raketter nemlig! Livredd disse faktisk...
Så om pulsen tar overhånd er det straka vegen rett inn på scrapperommet og musikk på volum LOUD...snadder!

Legger iallefall med 2 stk sniktitter på LO`en her iallefall. Resten kommer etterhvert!

Kalkunen lukter himmelsk her! Gleder meg til middag jah! Per kommer til oss ikveld, så da er det vel bare Norun som mangler (litt internt her ja...knis...men èn gang fadder romance -alltid fadder romance)

Ønsker dere alle et riktig godt nyttår!
Og benytter samtidig anledninga til å takke for samtlige hyggelige besøk og kommentarer i bloggen min! Setter umåtelig pris på sånt!

10 kommentarer:

Norun sa...

hahahaha. ja her va d intern humor på høyt nivå.. skulle gjerne vært der, men har ikkje fått nåkka invitasjon=)=) du e no søøt!!

Carrin sa...

Du e herved invitert Norun!
Sette du dæ i bilen så rekk du akkurat middagen!! Kom igjen!

annes paperfun sa...

Ønsker deg et riktig godt og kreativt nyttår og håper vi treffes i 2009.
nyttårsklem Anne

Lula sa...

Godt nyttår til deg og dine Carrin!! Gleder meg vanvittig til du kommer i mars;) Stooor nyttårsklem fra meg:)

Yasmin sa...

Godt nyttår!! :) ønsker deg et mega bra scrappeår :D

_Kine sa...

Raketter er bare humbug! Og alle skriker fordi det ikke er lov med annet en bakkefyrverkeri... Jeg skjønner ærlig talt ikke alt gnålet etter en pinne med veke på? Jaja. Godt nyttår :)

HegeAL sa...

Godt nyttår til deg og dine!! Ser frem til å fortsette samarbeidet med deg i 2009 og kanskje endelig få treffe deg!
-klem-

Store og små sa...

Godt nyttår, søta!

Norunn sa...

Godt nytt år! :)

Vibeke sa...

Hei:):)

Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min!!:)

Jeg vil ønske deg og dine et flott nytt år!!

Gleder meg til å se masse flott scrapping fra deg fremover:)

Håper du blir med på utfordringene både hos Scrappehuset http://scrappehuset.blogspot.com/
og Scrapping the Music - på norsk:)
http://scrappingthemusic-norge.blogspot.com/

Klem Vibeke

 

blogger templates | Make Money Online