lørdag 10. januar 2009

En sniktitt og 2 smellvakre ;)


En ørliten sniktitt! Resten komme i slutten av mnd! Satt oppe i hele natt å scrappa jeg....hva skulle en gjort uten helg sier bare jeg?

Og så til disse to smallvakre skapningene.
Øverst her er Kristel, niesa mi. Om mulig så er jeg hekta på brushes for tida....
Laster ned alt jeg kommer over igrunn.
Men -photoshoppen blir treig av den grunn så det er vel bare å bite i det sure eplet å gå igang med sletting!


Og her har vi Marte. Eldstejente til Inge. Bildet er tatt i fjor idet vi skulle gå igang med julegave åpning og enkete hadde store problemer med å komme seg opp av sofaen.


...så var det denne bloggen min da, eller headeren rettere sagt. Det er vel gjerne på tide å bytte den ut? Vil ha noe nytt...noe som er litt mer meg. Og da tenker jeg vel aller helst på tittelen. "Carrin Sofies verden"
...hæ?
Det må vel være no med det mest darrige forslaget jeg noen gang har kommet opp med når jeg tenker etter!! Så hjelp meg litt da folkens! Kom med forslag til ny header/ tittel!
Nå skal det scrappes igjen her!
Vi snakkes!

3 kommentarer:

{ Kristina } sa...

ÅÅ, den første ramma der likte jeg godt. Lyst til å dele link??? :) Brushes er genialt altså. :)

Trine sa...

Sniker litt på alt det fine du lager. Du er så utrolig flink til å bruke spreke farger!!!

Aquarell sa...

Godt nyttår!
Nydelige jenter, ja, og så mye flott du har laget!

 

blogger templates | Make Money Online