fredag 16. januar 2009

Heeeeelg igjen men...,

...litt kjedelig å bli oppringt fra barnehagen om en febersyk Casper da.
Jaja, uansett er det heldigvis helg og vi skal kose oss glugg og bare slappe av.

Legger ved siste reste av LO produksjonen fra jula.
For nærmere beskrivelse og materialliste;
Papir i Hjertet.
Og jah....fikk verdens herligste pakke derifra igår.
Sukk, smelt, dåner og hele pakka.
Bazzill Tulle
-sier jeg bare! Du verden noe så enormt deilig å jobbe med?!
Angrer som bare rakkern på at jeg kun bestilte en av hver rull her altså, for jeg kjenner på meg at dette kommer til å bli brukt noen ganger ja!! :)


....og sånn helt på tampen er det vel på sin plass å straks begynne å bite i det sure eplet å erkjenne det at en straks alikevell må investere i parabol eller no..
Jepp, vi har hatt KUN nrk siden 2.juledag her og jeg har vært sååååååå bastant på vi slett ikke trenger andre kanaler.
Men når nrk en gang er slik at bildet beveger seg fra høyre til venstre -kontinuerlig. Og en attpåtil begynner å bli vant til dette, er det vel på tide å ta til vett her!

Ellers er det totalrenovering i bloggen min.
Fått ny header og greier. Og et par malingskladder langs siden.
Kommer mer etterhvert.

Ønsker alle ei kjempefin helg!!!

7 kommentarer:

Heidi sa...

super flotte ;o)

Anonym sa...

Veit du....den einaste hobbyen som æ har førr tia e faktisk bare å bruke tia mi etter jobb og i helgen tel å være sammen med sønnen min. Har ikkje hatt tid tel no ainna, førr det å følge han opp på det han driv med tar det meste av mi tid. Men som sagt....no e d på tide me en hobby og som vanlig så ska æ jo innom det meste...ingen ting ska være uprøvd :)

Men har faktisk lenge tenkt å prøve scrapping...det virke veldig spennanes :)

Ha ei flott helg....sjøl om du har en syk liten gutt :)

Store og små sa...

God helg og god bedring til glunten.

Kul header og flotte LO'er!

Norunn sa...

ååhhh....Jeg får så lyst å scrappe når jeg ser LOene dine!!

Scrappegal sa...

Hei.

Skrev en svar til kommentaren du la inn i bloggen min:
"Tuuuuusen takk!!!!!! :D Det varmer hjertet mitt å lese!! *Sukk*"

Den grønne LO'en i innlegget ditt må jeg jo si at var skikkelig modig,og vanskelig. Men du har jaggu fått det til.

Og den blå LO'en din er jo bare heilt FANTASTISK skjønn!!!!!! :)

Aquarell sa...

Herlige LOer!
Uff det er så ille når ungene er syke. Håper gutten din er frisk nå.
Bloggen din ble kjempestilig, btw.
Ha en flott og kreativ uke!:D

Elisabeth Helland sa...

heia, håper alle er friske og raske igje hos dere....takk for titten her i bloggen hos deg...masse lekkert å se på her gitt...

ha en fin fin dag videre

 

blogger templates | Make Money Online