fredag 20. februar 2009

Peaches!!! ♥

Av og til treffer jeg på produkter som jeg bare forelsker meg fullstendig i fra dag èn. Der og da er det ingenting annet av det resterende stæsjet som duger.
Prima Peaches serien er en av disse!!! Fantes desverre alt for få produkter i denne serien. Men hva syter jeg for?! Prima er vel de som har dundra aller mest på stortromma når det gjelder nyheter, såeh ......... GLEDER MEG!!!

For nærmere beskrivelse av materialliste;
Papir i hjertet.

Ja, så har vi tulle da! Fortsatt like begeistret her altså!


Det er helg igjen! ♥
Hvor deilig er ikke det? Har vært ei hektisk uke, med solfeiringer her og der, og karneval i det vide og det breie! Nå gleder jeg meg til å plassere meg foran peisen, godt inntulla i ullpleddet og strikke videre på banglamarie-sokken. Fjerde par jeg holder på med nå! Hihi!

2 kommentarer:

Store og små sa...

ÅÅÅÅ! Jeg elsker den- og jeg er forelska i serien jeg også. Fantastisk snuppa!

God helg til dere!

Anne Bente sa...

hvor er den dog bare total flot.

 

blogger templates | Make Money Online