lørdag 25. april 2009

Fortsatt på 3ndy bølga her ja!

Føler det blir smør på flesk å si at jeg digger disse arka, men ærlig talt -sjekk de fargene da!!! Noe mer kult enn akkurat dette skal en lete lenge etter nemlig!
Irriterer meg at glimmermisten har laga disse bølgene, men lite en kan gjøre med det. Var for sein å blåse over med varmepistolen nemlig!


Anne Kristine har laget en artikkel inne på scrapping.no om hvordan hun går frem når hun setter sammen en vintage LO! Masse flott inspirasjon å hente der.
Jeg har aldri egentlig fått særlig dreisen over denne vintage stilen. Jeg har vel gjort et par forsøk opp gjennom tiden men har aldri kommet noen vei med den egentlig.
Ikveld skal jeg gjøre et nytt forsøk.
Henta en masse inspirasjon fra den artikkelen der.

Oki, snakkes!

6 kommentarer:

*Camilla* sa...

Kjempe lekre farger! Utrolig mange flotte detaljer på LO`ene dine! :-)

Leni sa...

awww, den var lekker, tror jeg må lifte den, har det arket, men har lissom ikke klart å bruke det=)

legger deg til lista mi=)

masse fint her=)

Aquarell sa...

Så herlig! Blir ikke lei av å se på LOene dine, de er så flotte!:D

HegeHB sa...

Herlige farger: Disse arkene har jeg og, så kanskje jeg må hive meg rundt å få tatt dem i bruk. Savna deg på treffet i dag, men regnet med at det var noe som kom i veien ja:) Håper vi får til et treff snart!!

linn kr/sykepleier sa...

Virkelig lekre og fargerike ark dette her. Kan brukes til alt slike. Super fresh LO. :D

(Favvis)Maria sa...

Underbar layout!

 

blogger templates | Make Money Online