søndag 26. april 2009

Grønn og lilla utfordring!

Da Hjertelaget blei utfordra i å lage LO`er eller kort med mest mulig bruk av grønt og lilla, var jeg ikke sein om å hive meg til. Er litt i tvil når det gjelder lilla, men grønt derimot har alltid vært en stooor favoritt når det gjelder farger.


Et vennepar av oss fikk nylig ei lita jente, så idag klarte vi ikke å holde oss hjemme lenger og dro avgårde på besøk. Du verden noe så lite og skjønt da!!!
Gratulerer så masse Stina og Lars!

Casper driver og forhandler noe voldomt med oss om å få ei lillesøster. Og det helst i morgen! Hehe....så er han også kommet dithen at han lurer veldig på hvordan babyene havner inni magen. Oi oi oi....Jeg hadde trodd at denne "hvorfor" alderen skulle ta slutt snart, men du verden -det virker som at den nettopp har tredd i kraft her. For fullt!

Mandag imårra!
Ønsker dere ei flotters ny uke.

8 kommentarer:

Oddbjørg sa...

Veldig kul lo, og du rocker jo lilla og grønt.

hmmm...ja disse "lillesøsken-pratene" er alltid litt spesielle. Lykke til med alle spørsmål som må komme...
Klem

Lillenala sa...

Kjempe lekker :) Jeg har aldri klart å scrappe med lilla selv... Jeg finner frem matchende farger, men ender alltid med å ta bort alt som er lilla.. Kanskje jeg må prøve å mikse det med grønt. Det var veldig fint :)

Hege sa...

Flott LO! Grønt og lilla er lekkert sammen. Og bildet du hadde brukt var jo bare så skjønt!

Torill sa...

Denne var kjempelekker! Så hærlige farger sammen!! Knall!

Kristin Langnes sa...

Virkelig herlige farger på denne LOen her!

Aquarell sa...

Herlig LO, med knallflotte farger!:D
Ja, det kan bli mange interessante samtaler med slike spørrelystne småtroll... ;)

Maren sa...

Utrolig stilig og sprek layout! Digger fargene helt villt altså!!

Hihi, så artig med småttiser som ønsker seg småsøsken. :D

Ha en fin dag!

Tonje sa...

Gosh, så utrolig lekkert! Var skikkelig vakkert med lilla og grønt sammen!

 

blogger templates | Make Money Online