onsdag 1. april 2009

Litt ditt og litt datt..

Bakgrunnen for LO`en her var en tung periode for Casper i barnehagen.
Pr idag går imidlertid alt som en lek...og ingenting er bedre enn det!

Digger disse laser-kutta fuglene! De gir en sånn herlig kontrast!
For nærmere beskrivelse av materialliste; PIH galleriet.


Interiør.

Ikke akkurat det jeg har prioritert aller mest etter at en fatta interessen for scrapping ;)
Men ei gammel venninne fra lærerskolen; Ragnhild -dama bak "Crème de la crème" satte virkelig ideer i hodet på meg i forhold til oppussing av gamle møbler.
Denne sykrakken fikk et TOTALT nytt utseende og jeg syns faktisk den blei knakende kul igrunn!

Jeg hadde vel planer om et par før bilder her, men i iveren etter å komme igang glemte jeg hele greia.

Krakken har fått plass i gangen vår og rommer alt av votter og luer!
Smart!! :)

Bildet jeg fikk av PIH Mona til jul har endelig fått ei verdig ramme!
Jeg digger bildet!!! Kan stå å se på det lenge jeg...

I helga skal jeg ha kurs igjen. Gleder meg. Er lenge siden nå! Håper å å få flest mulig hekta her oppe nemlig. Pakker kit for harde livet her!
Ellers er det straks påskeferie! Ser virkelig fram til den ja!
Ski har jeg gått nok på de siste ukene så de skal overhodet ikke røres :/

Jupp, dett var dett for denne gang!


7 kommentarer:

Vibeke sa...

Så utrlig stilig den Loen ble!!! Liker måten du bruker farger på:)

HegeHB sa...

Nok en masse inspirasjon å hente her:) Du lager så mye digg.

By the way!! Klokka de er ikke stilt hihi- og det er ikke en aprilsnarr:)

Anonym sa...

Den LOen likte jeg kjempegodt! Stilig med syingen!!! Lekker grønnfarge. Og flott med fuglene. Hverdagen består av mer enn smilende unger! Fint å vise at de har flere ansikter......

Store og små sa...

Åh, flinka! Herlig LO med fint tema, og såå lekker krakk da.

Er usikker på påskeplanene våre, alt avhenger liksom av været, men vi blir uansett ikke på hytta hele påsken, så en scrappedag hadde vært helt knall. Kanskje en av de første dagene?

Hvor har du kurs?

Aquarell sa...

Så flott LO. Og den krakken ble bare så kul.:D

Lula sa...

Hallois på deg!

Jeg kan tenke meg at du ikke skal ut på ski på en stund ja .hehehehe

Jeg ville bare ønske deg lykke til med kursene i helga, jeg er sikker på det blir kanllmoro!

God helg!

klem

Anonym sa...

hei du :D

hvordan brush har du brukt på de to øverste bildene av interiør.. den med krakken... nydelig! :D

 

blogger templates | Make Money Online