tirsdag 14. april 2009

scRapp#4 hos scrappemania

Mari blei scRappa hos mania sist, og LO`en hennes var så flott og inspirerende at jeg tok sjangsen og heiv meg på denne! Så her er mitt bidrag! :)

Jeg kommer nok aldri til å klare å bruke opp dette havet av love, elsie gel stickers jeg en gang så iherdig gikk til innkjøp av! Liker dem godt, det er ikke det....men jammen blir en lei etter å ha brukt 5 pakker og innser at et har over halvparten igjen.

Men -på den andre siden så tror jeg faktisk at jeg har lært i forhold til innkjøp!? Jepp, tro det eller ei, men jeg mener fast og bestemt at jeg muligens har det ja.
Jo, for hør her.
1) pr idag kjøper jeg 1 eller toppen 2 pakker av det jeg for øyeblikket forguder av scrappeutstyr. Ikke 10 pakker av samme sort som tidligere liksom.
2) Jeg bruker det jeg nylig har kjøpt inn MED EN GANG. Sparer det ikke i ca 6 mnd som før, helt til det ganske enkelt faktisk ikke er så fint lenger.
3) Jeg får ikke åndenød om jeg går glipp av et par nyheter som i bunn og grunn faktisk frister.
4) Ja.....så kaster jeg faktisk det jeg vet jeg overhodet aldri kommer til å bruke.

....bortsett fra disse gel stickersene da.
Lager gjerne en mini album om gel stickers bare for å få de oppbrukt..


Og så over til noe helt annet!
En award!!!!


Søte Toto og Tutu var så snill og sende denne over til meg denne gang. Og jeg blir alltid like glad for awarder jeg! Tusen tusen takk!

Har fått ei utfordring av Lula om en BOM.
Sitter egentlig å pusler med den akkurat nå....men i ren desperasjon over manglende tittel og journaling fant jeg det uhyre viktig å blogge litt isteden.
...rusler tilbake til BOM`en nå.

9 kommentarer:

Marianne Hope sa...

Skikkelig kul layout du har scRappet! Begynner å bli lei Elsie ting jeg også, men disse gel dingsene liker jeg fortsatt. Takk for at du ble med, da...

Lillenala sa...

Nydelig lo :)
Om du har mye ting du er lei av, ønsker jeg gjerne å kjøpe det i steden for at du kaster det ;)

Torill sa...

Knallside!!
Utrolig flotte farger og skikkelig hærlig bilde!
-og det med innkjøp...lurt!
Jeg husker første gang jeg fant mønsterark å få kjøpt i en butikk...hamstra... for jeg trodde jo at det ikke kom til å komme flere ark...ever... (har jeg noen fortsatt???ja..)

Katrine sa...

Nydelig LO, Carrin! Fant ut at jeg måtte legge igjen en kommentar til deg nå. Er ganske flink til å titte innom bloggen din, men det vet du jo ikke for jeg er ikke like flink til å legge igjen noen ord. Skal skjerpe meg!!

Aquarell sa...

Herlig LO, kjempeflott bilde!:D
Kjenner meg igjen i det du skriver, har en del Love Elsie stuff liggende, som jeg aldri ser ut til å få brukt opp...
Ha en fin dag!

Vibeke sa...

Kjempestilig LO!! Digger at du bruker rosa på gutte LO:)

Anonym sa...

Superkul LO!!! Likte kjempegodt din tolkning av denne scRappen :o)

Tone - Scrappemania :D

linn kr/sykepleier sa...

Knall tøff LO.
Røffe detaljer og stilig bilde. :D

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Kanontøff!!! Hm... jeg har også noen sånne gel-grerier fra Elise... kanskje jeg skal få brukt de *fnis*

 

blogger templates | Make Money Online