torsdag 7. mai 2009

Et kort fra meg -faktisk!

Nope. Er ingen kortlager. Har overhodet ingen planer om å bli det heller, for jeg får det bare ikke til! Men må man så må man. Når skjønne små skapninger blir født så gjør en det med største selvfølge! Nemlig!

Inni kortet skreiv jeg dette søte diktet som jeg kom over på ei nettside -som jeg i skrivende stund ikke klarer å finne tilbake til. Men at det var masse gode ord der, ja det er helt sikkert!

Snart helg!
6 uker igjen nå så er sommerferien her!
Badet skal endelig pusses opp og en sentralfyr fra steinalderen skal byttes ut med varmepumpe.
DET er planene mine for sommeren det..
Spennende..!


2 kommentarer:

Lillenala sa...

Det diktet er så nydelig... Har brukt det selv på en lo. Kortet var stilig. Veldig enkelt og fint!

mi@ sa...

Tusen takk for hyggelig bursdagshilsen i bloggen min :-)

Ikke lenge igjen til laaang velfortjent ferie ;-)

 

blogger templates | Make Money Online