tirsdag 5. mai 2009

Webster`s utfordring!

Hjertelaget blei sponsa av Webster`s Pages for ei tid tilbake! Disse arka er ingenting annet en tvers igjennom nydelig!!! Digger dem! Her finner en nemlig duse lekre vintage detaljer kombinert med herlige knæsje farger! Kan det bli bedre?



Ellers går dagene i ett her hjemme!
Enormt masse å gjøre på jobb og særlig bedre blir det vel neppe fram til sommerferien. Men men.....med tanke på lengda på selve ferien føler jeg vel igrunn at jeg overhodet ikke har noe å klage over her -så vi stopper der!
:)

8 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
HegeAL sa...

µ bmn utrolig nydeligg LO, Carrin!! Si i fra når du vil ha bider fra meg;-)
gfv vmju cvjyhu


øl¨å90

Hilsen meg og Maia*lol*

MN sa...

Nydelig LO :-) og de arkene er jo bare utrolig flotte.

Anne Bente sa...

utrolig flot og farverig lo du der har lavet.

{ Kristina } sa...

Ja, ikke sant de arkene var herlige? Jeg har heldigvis noen igjen enda, ett eller annet sted i bunken her...

Layouten din er helt nydelig. Fatter ikke at du får til å bruke rosa på en guttelayout, du får det jo til å passe inn!

Marianne/skorpionen sa...

Herlig og sprek LO med de utrolig nydelige Webster's arkene!

Christine sa...

kjempetøff! nydelige farger :)

Zarah sa...

Den här är bara SÅÅÅÅ underbar!!

 

blogger templates | Make Money Online