mandag 1. juni 2009

Der var det jammen juni alt!

....og enormt lite logisk å putte inn en 17.mai LO -men det var det eneste jeg hadde å komme med for denne gang så det får duge!
Juni kommer til å by på masse ja! MASSE!!!
-sentralfyren skal rives ut av kjelleren og på plass skal ei varmepumpe.
-samtlige rediatorovner skal sages vekk -og ingen aner hvor masse jeg gleder meg til å få vekk dette makkverket. Radiator-ovn mannen kunne neppe være med sine fulle fem da han kom opp med disse. Estetikk må iallefall ha vært et fremmedord for ham.
-badet SKAL blir nytt!! Har venta lenge nok her!
-soverommet vårt skal pusses opp og bli mindre (i tråd med at badet blir større da).
-jeg skal på blåtur med jobben. Aner ikke hvor vi skal men jeg gleder meg maks likevell!!
-jeg og Mona fra jobb skal ta oss ei Ikea helg i Sverige med hotell, spa og masse fliring.
-jeg skal på designer treff med resten av PIH jentene!!

....og alt dette på èn mnd!?

Plutselig skjønner jeg ikke hvordan jeg har tid til å sitte her og blogge lenger, så jeg trykker "publiser" og stikker! Vi snakkes!!


3 kommentarer:

MN sa...

En kjempeflott LO!
Phu... Jeg blir helt utslitt bare av å lese om planene dine *lol*
Men lykke til med alle prosjektene og kos deg på Ikea og spa og flir masse fremover.

Aquarell sa...

Høres ut som det blir en hektisk juni måned for deg...:)
Kjempeflott LO!

Vibeke sa...

Nydelig Lo du har laget:)

Tusen tall for at du valgte min Lo til Stripa denne uken:)

 

blogger templates | Make Money Online