onsdag 3. juni 2009

En Maia LO og noen bilder!

Fikk låne et bilde av skjønne Maia av HegeAL da jeg satt her en dag fullstendig blottet for bilder. LO`en er å finne i PIH galleiet om du ønsker fullstendig materialliste.

Og etter en samtale med Lula tidligere idag, hvor ho kunne informere om at 70 bilder var klar til scrapping på DT treffet neste helg -var det bare ett å gjøre.
Redigere bilder!
Har overhodet ikke tid til det i denne tida på jobb.....men bilder er da en gang bilder og treff er da engang treff...uh.


Her viser skjønningen sitt hjerte til meg.
Det betyr "glad i deg" og slik gjør vi hver eneste dag ved levering i barnehagen -gjennom vinduet. Smelter litt hver gang jeg!! Og absolutt på tide å få dokumentert dette.


Et veldig redigert ett.
Ville sette fokuset på de blå øynene her, og gjorde kontrastene størst mulig for å få fram mest mulig av farga.

Er forresten på leit etter nytt objektiv om dagen.
Jeg vil ha et som er veldig bra på portrettbilder. Til disse bildene over har jeg brukt kit linsa til 350D. Som kjent ikke den beste en får tak i.....
MEN i en jungel av objektiv og alt for masse å velge i, er jeg mer forvirra nå enn da jeg starta å leite.

Har Canon 350D.
Skal jeg gå for denne eller ei med zoom?


8 kommentarer:

Lula sa...

Vettu...at det bildet...det er noe av det vakreste jeg har sett!!!!

Jeg gleder meg sånn til treffet og å se deg igjen;)))

MN sa...

Nydelig LO og et vakkert bilde!
Jeg hadde nok gått for den linsa du har funnet frem til. Har den selv og er suuuuuperfornøyd!

annes paperfun sa...

Så nydelig LO!!! Liker så godt fargene du bruker...herlig!
Utrolig flotte bilder du har tatt!!!
Gleder meg til å treffe deg og skravle litt ...ikke bare si hei liksom som sist.
Ha en flott dag...klem Anne

Norunn sa...

mmm....nyydelig LO!!

Mokka sa...

Så herlig LO!! Liker de freshe fargene godt.

Aquarell sa...

Kjempeflott LO, den var så fint pyntet med alle blomstene.:D

Anonym sa...

Så nydelig gest dere har som hadet hilsen! Den må du jo få scrappet! Nydelige blåe øyne han har! Kos dere i helga!

Marianne Hope sa...

Heisann! Kan anbefale den 50mm linsen på det sterkeste. Har den selv og den tar fantastisk flotte og skarpe bilder, som du ellers bare får med linser i proff klassen (over 10000 kr. klassen). Det tar litt tid å venne seg til at en ikke kan zoome, men det er verdt det og du kommer ikke til å angre:) Lykke til!

 

blogger templates | Make Money Online