mandag 29. juni 2009

Èn stk LO og et ørlite bilderas.

Denne LO`en er laga til juni galleriet hos PIH. Bildet er av Casper som gjerne vil ut, midt på natta. Heldigvis (og bank i bordet) er døgnrytmen hans tilbake til normalen igjen, og han er i seng rundt åtte! Herlig.

Igår gjorde vi en lite photo shoot hos Siw.
Her ser dere noen av bildene vi tok.
Idag har jeg vært på nytt oppdrag, og det er så gøy å se at folk liker bildene mine.
Venter forresten i spenning på det nye objektivet mitt.
Har bestilt denne og om noen få dager ligger den i postkassa *yey*







Ønsker dere en fortsatt fin dag!

6 kommentarer:

Vibeke sa...

Kjempestilig LO!!!
Flott at han sover som vanlig igjen.

Herlige bilder du har tatt:)

Håper du har noen fine sommerdager:)

Norunn sa...

Flott LO som alltid! :)

Den linsa venter jeg på også....sist jeg sjekka lå den ENDA på fauske :S Men om den ikke er her i morra skal jeg egenhendig gå ned å hente den!!

Du tar lekre bilder! :)

Lena Katrine sa...

Superflott Lo, og nydelige bilder!

Gratulerer med dagen, og med DT plass hos 3ndy! blir spennende å følge med deg videre ;)

annes paperfun sa...

Kjempeflott LO og så flotte bilder som du har tatt...
Grattis med ny linse og bursdag :o)
Og ikke minst gratulerer som ny DT hos 3ndy!
Liker så godt alt det du lager...du sprer glede med dine fargerike LO'er!
Takk for all inspirasjon som du gir.
storklem Anne

Julia sa...

Gratulerer så mye med overstått og som DT hos 3ndy!!
Jeg er alltid innom deg når det kommer oppdateringer, du inspirerer meg veldig med dine nydelige LO`er.

Ha en flott dag!

Grethebella sa...

Gratulerer som DT. Vel fortjent plass du har fått der.
Synes stilen di er så kul og morsom. Gleder meg til å følge deg videre.

Lo'en din er herlig som vanlig.
God sommer!

 

blogger templates | Make Money Online