lørdag 27. juni 2009

MJ, Gud og himmelen gjennom barneøyne :)

Laga denne LO`en til juni galleriet hos PIH. Stort sett Fancy Pants her samt litt bølgepapp.

Er igang med "Gullkorn" albummen min. Den har vært planlagt i mange år nå. På tide å få ut fingeren igrunn. Gullkorna mangler iallefall ikke for å si det sånn.
Idag bare kom 2 stk på løpende bånd her.
Michael Jacksons død har selvfølgelig vært et samtaleemne de siste dagene, og akkurat det har ikke gått Casper hus forbi.
Idag da vi hadde fylt tanken på bilen og var på tur til Casper si bestemor kom det plutselig fra baksetet:

Casper: Mamma? Veit du at han Michael Jackson faktisk ikkje e i himmelen likavell?Han bære søv.
Meg: Javel? Korsn veit du det?

Casper: Jo æ såg bilde av han i avisa inne på bensinstasjonen. Han sov mens farn dreiv på å kile han på halsen!


Og denne da ;) Den ler jeg enda av altså...
Casper er veldig opptatt av Gud og himmelen om dagen. Han har vel begravd omtrent 10 småspurv de siste dagene som har falt ned fra taket. Og har forsikra meg noe voldsomt at de er i himmelen nå altså.... :)


Casper: Mamma, no veit æ koffør Gud bor i himmelen!
Meg: Ååååå ka det e for?
Casper: Det e for at det e sånn frisk luft der oppe. Han treng frisk luft.

Meg: Gjør han det ja?
Casper: Ja, han har en sykdom skjønne du.

Meg: Ka slags sykdom?

Casper: Ødelagte kne.




9 kommentarer:

_Kine sa...

Haha! Casper er kul :D

Aquarell sa...

De er så herlige, slike små gullkorn.:D
Her forleden mente min lillegutt at han måtte på sykehuset igjen, fordi han hadde masse slangebæsj i øret...
Hvor tar de det fra?

Ann-Katrin sa...

Thihi, så herlige gullkorn!
Og stilig layout.
Ann-Katrin
http://www.papirhobby.no

Catrine sa...

Haha, så herlig da!
Kul layout du har laget! Og super ide med eget gullkortalbum.
Ha en flott sommersøndag! :)

Store og små sa...

Ødelagte kne! Flirte høgt førr meg sjøl her no... Fantastiske Casper, og fantastisk LO.
No fikk eg løst å scrappe, kæm har ikkje det kl 07.30 på en søndag?!

Ha en super søndag!

Torill sa...

Hi hi hi!
Utrolig bra tankerekker!! Viktig å ta vare på ja! Nydelig LO!!

Marianne Hope sa...

Knegg! Herlig!

Grethebella sa...

*Fnis*... så herlig. Gullkorn så det holdt de der. Sitter å flirer for meg selv.
Flott lo med stilige bilder.

ninabakke sa...

hihi, de sier så mye rart og søtt :)


Takk for at du deltar på fotoverden :)

Mvh Nina
www.fotoverden.blogspot.com

 

blogger templates | Make Money Online