onsdag 10. juni 2009

"Slutt å stress. Scrapp!"

Jeg har en tendens til å drømme mye rart så snart jeg stresser mer enn normalt.
Inatt hadde jeg da foreldresamtale med ei mor som plutselig slo om til engelsk. Og det eneste ho prata om var ei quickutz tang ho ikke fikk til å bruke..ho hadde putta alle diesene inni et skjult rom i tanga slik at de var bøyd i kantene *lol* Det skjulte rommet er for de som ikke vet -like under det lille klistremerke på tanga!

Budskapet: Slutt å stress. Scrapp!

Så idag har jeg scrappa. Deilig!!
Legger ved denne jeg laga til juni galleriet hos PIH.


Har til og med fått redigert noen bilder idag!!

Sjekk denne sur leppa da ;)
Bildet er tatt en sen kveld da Casper skulle vært i seng for lengst -men som overhodet ikke får til å sove så lenge sola fortsatt er oppe og det eneste han vil er å gå ut!!



9 kommentarer:

Lene S sa...

LOL Herlig! :)

Nydelig layout, og kjempefine bilder også.

Ha en fin dag :)

Vibeke sa...

Så flotte bilder du har tatt!!:)

Og en lekker LO - jeg har virkelig sansen for scrappingen din:)

Zarah sa...

Mycket bra budskap - och en fantastiskt snygg LO!

Marianne/skorpionen sa...

hihi...herlig drøm :D

Nydelig LO og herlige farger på blomstene du har brukt!

Grethebella sa...

Herlig drøm og flotte bilder og Lo. Lo godt av drømmen for når jeg selv er stresset så jobber hjernen på høygir også om natten og de snåleste drømmene kommer.

Kos deg med stressfri scrapping!

Torill sa...

KNALLFIN LO!!!!!!!
denne var skikkelig flott:0) Så nydelig og skjør!!
Dessuten - arti med litt surleppebilder også. Hverdagen er desverre litt slik også!!
Kos deg videre med scrapping:0)

Aquarell sa...

Kjempeflott LO, og nydelige bilder.:D

Sanna F sa...

Supersnygg layout!!!!

Store og små sa...

Ferdig med rapporter og alskens greier?

Kun 4 dager igjen til ferie, og neste uke skal ungene i barnehagen mens jeg har FRI!

Scrappe????

 

blogger templates | Make Money Online