lørdag 20. juni 2009

Sommer og SOL ♥♥♥

Det er ferie. Det er sommer og det er soooool! Varmt er det jammen også! Herlig!!
Delig å våkne opp på morran og vite det at en har absolutt ingen ting en MÅ gjøre i løpet av dagen. Så vi har sløva hele gjengen! Og gjør det fortsatt! Gutta sitter ute og griller mens jeg sniker meg til litt blogging her. Er rimelig solbrent så det skader nok ikke å sitte litt inne nå nei...

Legger ved en LO jeg laga her om dagen!
Snille Malin kom innom og vi scrappa til langt på natt! Må gjentas *hihi*

Så noen bilder fra ute frokosten idag!


Bilder av tidenes "fotball-legger" må en jo også ha!
Har ikke tall på hvor mange skrubbsår og blå merker disse leggene inneholder, men men -det tilhører sommeren til det!

....her tegnes fotballbanen!
Kan ikke spille kamp uten å planlegge litt først hæ?


Ønsker dere ei fortsatt fin helg!



8 kommentarer:

HegeAL sa...

LEKKER!!!!! Digger den assa!!! Og nå ser det jaggu ut som at finværet er på tur hit også.

Store og små sa...

Jeg elsker ferie og sol og sommer og alt! Har storkosa oss idag vi også, får blogge litt når trollene er i seng.

Nydelig LO, selvsagt. Elsker fargene!

Aquarell sa...

Så herlige bilder, og utrolig flott LO!
Sommerværet har visst tatt seg en pause nå, det regner strie strømmer ute...
Ha en fortsatt fin helg.:D

Iselind sa...

Nydelig lo...igjen. Digger stilen din, og du gir meg masse inspirasjon. Tusen takk.

Har du brodert pynten øverst på LOèn....stilig iallefall!

Iselind

Torill sa...

Hærlighet for en utrolig lekker LO!! Så nydelig samlet og lekkert pyntet! Nei- denne var noe av det stiligste jeg har sett på ei stund! Du er jammen strålende god!!

Anonym sa...

Ja, sommer er deilig og nå virker det som om varmen har kommet også! I hvert fall her i Østfold:)

Layouten er lekker, som vanlig!

Nora sa...

Lovely LO. I love the photo!

ninabakke sa...

Så nydelige LO, lekre fotos også!

 

blogger templates | Make Money Online