lørdag 1. august 2009

Litt nytt og litt award! ;)

Ny bloggpost oppe og går i Papir i hjertet bloggen.
Har gjort noen røde metallic lignende Thickers om til noe litt mer anvendelig noe.
Stikk innom om du ønsker å vite mer :)


Ellers har jeg vært så heldig å fått en kjempesøt award hos søte Vibeke!!
Tusen tusen takk for mange fine ord. Setter stor pris på sånt!


Jeg er forferdelig dårlig på å gi disse videre.
Men det er så stusselig å bare la vær, dessuten her jeg noen på handa her som virkelig fortjener den her og nå, så -here goes...... ;)

HegeAL
Har alltid digga stilen din! Så røff guttete og kul i ene øyeblikket og sart romantisk vakkert i neste. Bøyer meg i støvet hver eneste gang her ja...dessuten er jeg enormt glad og takknemlig for å ha blitt kjent med deg!! ;) Digger deg!

Lula
Har sagt det før og jeg sier det igjen -et fyrverkeri av et menneske!
Lager de kuleste LO`er og er rett fram og uredd i sine formidlinger. Guuuu som jeg digger det!
(Takk for praten tidligere idag -you made my day)

Anne Kristine
Det er godt mulig det finnes et mer kreativt menneske enn deg, man da skal en jammen lete lenge etter vedkommende! Digger dine kreasjoner og din måte å trylle fram de lekreste ting med de enkleste element!

...jupp, dett var dett.
Da skal jeg sløye et par sei her!
I tilfelle dere lurte ;)


3 kommentarer:

Lula sa...

Tuusen takk for alt det fine du skriver om meg Carrin! Jeg vet ikke helt om jeg fortjener det men *lol* Jeg som er så beskjeden og forsiktig liksom.....hihi.

annes paperfun sa...

Ååå tusen tusen takk Carrin!!! Det varmet helt ned i lilletåa pluss litt til! Og fra deg da som bare er superkreativ!!!
Stoooore klemmer Anne

Lene - nabon sa...

stikker bare innom for å SKRYTE MASSE!!!

Digger alt du lager om dagen! Ha en fin uke!

 

blogger templates | Make Money Online