lørdag 26. september 2009

Cluster utfordring!


Scrappehuset kjører i disse dager ei Cluster utfordring!
Det var aldri noe spørsmål om jeg skulle hive meg med på denne eller ikke. Går som regel alltid i Cluster når det gjelder scrappinga mi.

Holder på å male for tida. Møkk lei faktisk!
Kjellerstua står for tur denne gang og gjett om det skal bli deilig å få den lys og fin!
Men hvor lei jeg enn er av å male, er jeg derimot hekta så det rekker når det kommer til maling i scrappinga..
Forstå det den som kan.
Glimmermist flaskene nærmes seg faretruende tom, og fingertuppene mine er et evig fargekart.

Ha ei fortsatt super helg folkens!

10 kommentarer:

Gro aka emrille sa...

Wow! Denne var utrolig lekker!!!

Salte sa...

WOW - denne var helt rå!

Ann-Katrin sa...

Woho! Denne var utrolig kul. Digger dimensjonene dine og alle fargene/detaljene! KUL!

Ann-Katrin
http://www.papirhobby.no

Lula sa...

oioioioioioi!!!!!

Vibeke sa...

Wow - så tøff denne var Carrin!!!:)

Nora sa...

You're my Cluster Master!
Hugs,
Nora

Siv Anne sa...

Utrolig stilig

Sanna F sa...

Superduper snyggt!!!!

Ania sa...

Heldigger denne!! :D

Store og små sa...

Utrolig kult oppsett, Carrin. Digger!

Lykke til på torsdag da, håper det går smertefritt for lillegutt.

Klem, Hilde

 

blogger templates | Make Money Online