torsdag 3. september 2009

LLL = LO`er, Lego og to veldig Like ;)

Første LO ut her er en som jeg laga til ei Hambly utfordring hos Papir i hjertet.
Kreativ med Hamby -rettere sagt.
Jeg digga disse sommerfuglene. Og da helst de hvite. Men når en samtidig digger hvit bakgrunn må hodet legges i bløtt litt for at de i det hele tatt skal vises.
Iallefall så putta jeg noen lilla under de hvite og TaTaaa!

Denne er også laga til ei utfordring hos Papir i hjertet.
Her skulle hjerter representeres og farger i brennende hete ♥ ;)

Så til det eneste ene om dagen: Lego!
Plutselig har Casper oppdaga Lego. Sååå hekta vet du.. Studerer tegninger ned til minste detalj og bygger dagen lang! Aldri har det vært mer stille i heimen enn i disse Lego dager.

....må bare legge ved dette bildet! *knis*
Vi er bra lik, hæ?

Ellers er høsten ei travel tid rent jobbmessig. Jeg rekker ikke å scrappe på hverdagene lenger. Men jeg vet det roer seg etterhvert så skal ikke klage.
Imårra er det fredag -ukas høydare!
Taco, Tv og baaaaare kos står på agendaen.
Gleder meg!

10 kommentarer:

Aquarell sa...

Kjempeflotte LOer! Så stilig effekt med sommerfugl hamblyene.
Og herlig bilde av dere to.:D
Ha en koselig helg.

Anonym sa...

Stilig :D

Ha en fin kveld, hilsen Cathrine ♥

Marianne/skorpionen sa...

Fantastisk flott med sommerfuglene!

Nydelig stemning på den andre :)

Ha en flott dag :)
Marianne

Vibeke sa...

Stilige Loer du har laget!! De somemrfuglene ble jo bare så kule!! Herlig bilde av deg og junior:)

God helg:)

Ania sa...

Nydelige LO´er, å legge Hambly sånn dobbelt opp er en av favorittgreiene mine med Hambly, de har jo samme design i flere farger - helt genialt :D Og så bildet av dere to da, haha, han er jo som snytt ut av nesa :D

Torill sa...

KNALLFINE LOER!!!
Hærlighet så flott!! Digger disse jeg! Tusen takk for flott inspirasjon igjen!
God hegl!
Kos deg med taco, tv og kos:0)
klems

Lula sa...

Digger loene dine, you know!!

Pia sa...

Lego er en favoritt,ja! Herlig bilde av dere to du hadde lagt ut! Og flotte LOer som vanlig - nydelig med alle sommerfuglene!

Store og små sa...

Knallfine LO'er, Carrin!

Hektisk høst her også, går i ett på jobben og jeg rekker veldig lite annet. Får bare håpe det går seg til etterhvert...

Har forresten fått klarsignal for Scrappeklubb i barnehagen, så nå er vi klare for oppstart. Ser ut til at det blir torsdagene. :D

Carrin sa...

Scrappeklubb på torsdagene høres glimrende ut!!! :)

 

blogger templates | Make Money Online