onsdag 6. januar 2010

HEY!! Jeg er blitt ei Dilla jente! ;)

Jepp! Æresord!!
Jeg er så glad, så stolt og så takknemlig for denne kjempehyggelige forespørselen!
Gjett om jeg gleder meg til å komme ordentlig igang her!



Med på laget er enda ei ny Dilla jente (kult ord forøvrig;)) nemlig Brit!
Den dama kan virkelig scrappe!!
Guri så gøy dette skal bli!

Meg og Brit fikk tildelt ei skisse i "inngangsdøra".
Her er mitt resultat av den :)





Om noen har lyst til å scrappe denne skissa så hopp gjerne i det. RAK trekkes blant en av dere som deltar. Frist lørdag 9.januar kl.22.00


9 kommentarer:

Nora sa...

Congratulations Carrin - what a way to begin the new year. I'm behind you all the way!!! Feel free to throw some words of wisdom my way every once in a while ;)
Big hugs,
Nora

Brit Sviggum sa...

Ja, dette var jo gøy Carrin :) Det blir spennende! Gleder meg til å se enda flere av dine fantastiske LOer :)

MonaV sa...

Så moro!!
Du lager de flotteste LOer. og det er alltid inspirerende å kikke innom bloggen din. Gleder meg til å se mer:)
Ha en fin torsdag!

Pia sa...

Gratulerer så mye - du er en utrolig dyktig scrapper, og dere blir et godt team inne på Skissedilla!

Heidi sa...

Gratulerer så mye!!!! De er heldige som har fått deg med på teamet sitt!!!! Du er en stooooooooooooor inspirasjonskilde for meg!!!!!!!!

Elisabeth Helland sa...

gratulere masse......blir spennende å se hva du skal bidra med i fremtiden.....garantert no bra :o)
- ha en flotters-kalotters torsdag videre...

annes paperfun sa...

Gratulerer så masse!!! Og så heldige de er som får ha deg med på teamet!!!
Elsker det du lager!
Hjerteklem Anne

MonaV sa...

Psst...jeg har noe til deg på bloggen min.

Aquarell sa...

Gratulerer så mye! Det var virkelig velfortjent!
Blir spennende å følge dere i året som kommer.:D

 

blogger templates | Make Money Online