søndag 21. februar 2010

På tide med ei lita oppdatering!

Lenge siden sist nå ja! Pleier være flink med bloggen min jeg, men innser at jeg har lagt den på hylla di siste dagene! Flere grunner til det...deriblant OL
Jeg er overhodet ikke videre villt begeistra for sport. Ikke i det hele tatt..
Men det skjer ett eller ennet under OL.
Hopper og skjenner, jubler og klapper om hverandre her.
Takk gud for persienner og forståelsesfulle naboer.

Idag er det iallefall søndag og ny skisse ute hos Skissedilla.
Denne gangen har vi fått med oss superdyktige Anita Areklett som gjestedesigner. Den dama kan virkelig trylle med papir! Anefaler samtlige et besøk i bloggen henne, samt at dere hiver dere med på skissa da ;)

 
Her er mitt bidrag til skissa!

Før jeg forlater dere kan jeg jo syte inn at årets første vårtegn er på plass i heimen her!
Ekstremt skitne vindu i solsteiken!
Krysser fingrene for null besøk.
Vinterferie om ei uke, lover å vaske vindu da!


4 kommentarer:

Aquarell sa...

Kjempeflott LO! Og hvem har ikke skitne vinduer i disse dager... ;)

Mokka sa...

Råstilig LO!! Og du er ikke den eneste med skitne vinduer nei... *dååån*

Ha en fin dag!

Maren sa...

Kanonstilig layout! Digger fargene du har brukt her - det er tydeligvis flere som kan trylle med papir. :D

Yasmin sa...

Fantastisk kul side Carrin! Digger fargevalget ditt, modig og tøft! Tuusen takk for at du valgt min side som favoritt for skissedilla 46!! super stolt! :)

 

blogger templates | Make Money Online