mandag 3. mai 2010

Mgp seier på minneriket!!

Jepp! Det blei seier på laget vårt under mgp konkurransen på minneriket!!
Er så fornøyd! :)
Takket være enormt komiske og kreative oppgaver, samt de herligste lagvenninner ever, blei denne konkurransen tidenes kuleste! Eli, gregoriusdatter og Gry -fader som jeg digger dere!
Hellas forever, sier jeg bare!

Her er iallefall mine bidrag!

Meg og Casper som sloss om ei klubbe!
Tror faktisk jeg fikk den til slutt altså...

Ja...åsså meg på do!
For de ytterst få interesserte kanskje..
Trodde jeg hadde flust av fææncy 80 talls bilder liggende hjemme, men dette var da det eneste jeg hadde å oppdrive. Så slapp av, jeg hadde overhodet ikke noe behov for å brette ut diverse do bilder av meg selv alstå..

Åsså denne da *smelt* 
Hunken vår!
Vi lo godt da vi planla denne. Og fant ene lekre bildet etter det andre på nettet. Litt usikker på om denne skal inn i album altså....får lage en ekstraordinær album for de ytterst få unntakene tror jeg!
Utrolig gøy iallefall!

Meg. 
Sta som et uvær...
Mgp tittelen passa meg ypperlig til denne type LO ja.

Turtelduene Lenita og Jon.
Lenita er jeg tante til, og ho serverer meg stadig ene kjærestebildet etter det andre over msn ;)
På tide å begynne og scrappe flere av disse kanskje!

Casper i full fart på rattkjelken, mens ei stressa mor roper det lille ho klarer om at han må huske å bremse.
Mgp "Romeo" sklei fint inn som tittel til denne ja!

Og tilslutt denne da.
I know....det er ingen som har tvinga meg til å bosette meg ved disse breddegrader!
Så jeg skal ikke klage!
Men snø i april er ingen fin ting nei..

Tusen takk for alle stemmene folkens!
Dette var gøy! 


 

13 kommentarer:

aina sa...

Bøyer meg i støvet...flott arbeid!

Zofie sa...

Hellas forever sier jeg også altså. Dette var GØY. Jeg er så glad for at jeg kom på samme lag som deg, Eli og Gry. For noen utrolig morsomme stunder vi har hatt på msn med hunken "vår".
Sofie / gregoriusdotter

MonaV sa...

Herregud....den ene LOen flottere enn den andre jo.
Grattis med seier...velfortjent!!!

Yasmin sa...

Fy flate så mange utrolig lekre kreasjonen etter den andre. Er bare å ta av seg hatten for deg å bøye seg i støvet.. Du ruler Carrin! :)

Linda S. L sa...

Hopp udi haaave!! Du å du , du er heilt rå! Digger stilen din, du er sååå flink!! :D skjønner godt du skåra mange poeng med disse her! wow, tar a mæ hatten for dæ!!
klemmmm

Synnøve sa...

Gratulerer med seieren! Og fy for noen lekre LOer du har laget!!!
Dette var inspirerende dette!!!
Herlig!

Pia sa...

Men HELLAS, da! Av alle land! Siden jeg er en av de få som fikk være med å stemme, så får jeg si vær så god. For stemmene. For jeg ga veldig mange poeng til Hellas. Og dere vant. Velfortjent, får jeg så raust si.
Kule LOer, ingen tvil!

Unknown sa...

Gratulerer!!

Du lager utrolig herlige LO`er!!

Ann-Katrin sa...

Gratulerer med seier og utrolig flotte løsninger på oppgavene. Synes hunk-stuntet var kreativt og morsomt. Og ikke minst; mange diggbare detaljer! WTG!

Anonym sa...

Gratulerer så mye med velfortjent seier!! Du er så utrolig flink, Carrin♥ Finner utrolig mye inspirasjon inne hos deg!

Brit Sviggum sa...

Fantastisk, Carrin!!!! Så utrolig mye flott du har laget. Du er bare helt rå!!!!! Gratulerer så mye med seieren.

Scrap Jackie sa...

I like your technique. Very clean!

~Isabell~ sa...

dine lo'er er virkelig noe for seg selv, fy så fasinert og imponert jeg blir hver gang. Kan sitte å stirre på detaljene i det uendelige. grattis med seier til laget ditt=)

 

blogger templates | Make Money Online