fredag 11. juni 2010

Heidundrende ekstremsport bilder...og èn LO!

Jeg er ingen fjellgeit. Finner ingen iver eller hysterisk begeisring av å smette på meg joggeskoene og tråkke til fjells. Nope. Ikke i det hele tatt! Så spør meg ikke hvorfor jeg har meldt meg på "Ti på Topp" denne sommeren. For det aner jeg virkelig ikke altså..


Som dere ser er jeg verken trippende glad eller i det hele tatt litt fornøyd.
Men det er greit å få rørt litt på seg ja, jeg ser den!


Her ville Siw gjerne røre litt VEL på seg etter mi mening, og foreslo noe så genialt idiotisk som å JOGGE litt videre?! Bildet taler for seg...det ble ingen jogging på meg.

Det er helg! Hærregud så deilig! Har vært ei lang og tung uke jobbmessig. Det er hardt å være lærer om dagen altså. En innser at virkelig fortjener den lange ferien når en sitter oppe hver natt til rundt 2 med diverse papirarbeid.
Denne helga skal det bli mer papirarbeid! Men dog av den mer frivillige sorten. Det skal scrappes, scrappes og atter scrappes! Jeg VET hauger ligger og venter av jobbrelatert stuff, men nei, i helga skal det bare slappes av!


Denne LO`en blei laga til denne ukes skisse hos Skissedilla!
Meg og Siw som begeistret viser fram fjortis solbrillene vi så lykkelig fant på bensinstasjonen en vakker mai dag :)
Ønsker dere alle ei herlig helg!

 

3 kommentarer:

Norunn sa...

Jeg blir like inspirert hver gang jeg er innom her, og ser jo nå hva jeg må bruke kvelden min til. Heldigvis er det klappet og klart for kaffe latte og scrapping. Deilig! Ønsker deg og dine ei trivelig helg!

Brit Sviggum sa...

Alltid noe morsomt å lese hos deg, Carrin :)
Kjempefin Skissedilla-LO, og knalltøffe bilder!!! :)
Ha en super helg, og kos deg med scrappingen. Gleder meg til å se resultatet :)
Klem fra Brit

Beatemor sa...

Flott Lo! Digger kraft bakgrunn med mønsterpapir!

 

blogger templates | Make Money Online