fredag 30. juli 2010

Ein skal ikkje sova bort sumarnatta

Nei, nemlig. Og pliktoppfyllende som jeg er gjør jeg nøyaktig som jeg får beskjed om. Legger meg ikke! Igår kveld var vi på kjempehyggelig grilling i fjæra ilag med et vennepar av oss, Monika og Remi. Bildet er tatt like over midnatt...er det rart en ikke vil legge seg?


Ellers er det 2 uker igjen av ferien min. 2 uker igjen med ei døgnrytme lik grisen! De siste ukene skal utnyttes maks. Med fisketuer, telt turer og nykokt kaffe klokka ett på natta :)
Når det er sagt gleder jeg meg enormt til å begynne på jobb igjen.
Savner rampen nå!


3 kommentarer:

Unknown sa...

Fantastisk vakkert! Skjønner godt at du ikke vil legge deg. Nyt de late sommerdagene videre :)

Maren sa...

Nydelig bilde!

Godt å høre at du gleder deg til å begynne på jobb igjen, det gir meg håp om at karrierevalget mitt kanskje ikke er så dumt. ;)

Lo forresten godt av den froskeepisoden!

Jona Panesa sa...

lovely sunset!

 

blogger templates | Make Money Online