søndag 22. august 2010

Ny gjest hos Skissedilla!

Denne gang har vi vært så heldig å fått med oss superdyktige Ann-Katrin som gjestedesigner!
Hun har laget ei lekker skisse for oss og gir bort en herlig premie til en heldig vinner. Løp og kjøp -hadde jeg nær sagt..men LØP inn å sjekk ut skissa, og sett deg ned å scrapp!

Her er mitt bidrag.

Casper som trikser iherdig med fotballen i Sverige i sommer.

Ønsker du ENDA flere skisser og boltre deg i, finnes det nå ei BONUSSKISSE inne hos Skissedilla -i tillegg! Her har du muligheten til å vinne 2 herlige blomsterpakker. Ingen grunn til å sitte å late seg lenger nemlig!

Ellers går dagen sin vante gang her hjemme. Eller vant og vant...Casper er blitt skolegutt nå. Føler jeg gikk glipp av ALT jeg, som låg under kniven og fjerna mandler da han møtte opp til sin første dag. Huff....Men det går bra! Det går kjempebra, og ingenting er bedre enn det. Han VIL på skolen, og han VIL på SFO! Det er det som teller....ikke ørten bilder av gutten med sekken på, eller i hilsinga på rektor.
(Jepp, så fikk jeg sagt det og -fedre er ELENDIG på bildetaking!)

 

5 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Nydelig LO !!!
Og jeg er enig, fedre er elendige i å ta bilder, det hender de klarer det, men da under nøye overvåkning, så sant det ikke er noe som interesserer da *lol*
Ha ei super uke.
Klem fra Kaia

MonaV sa...

Kjempefint med skisse med flere bilder på...det liker jeg.

pia iris sa...

en kjempefin LO her i herlige farger. bildene var så utrolig flotte i fargen.

og du får ta bilde av skolegutten en annen dag da vet du. fikk ikke tatt 1. dagen av 2. klassegutten min jeg heller, men tok 2 dager senere, gikk bra det og ;-) selv om jeg forstår at 1. dagen er mer spesiell ja.
og så håper jeg det går bra med halsen. ha en flott dag. klem pia

Elisabeth Helland sa...

kanonflott LO dette her altså, nydelige farger, herlig oppsett, og detaljene er jo til å spise opp.....likte den kjempegodt...takk for at du deler av din kreativitet.....ha en fin fin dag....

Tone K. sa...

Denne har jeg ikke fått med meg tidligere :o)
Så herlig !! Nydelige farger og stilig oppsett...skal legge på minnet til jeg skal scrappe noen fotball-bilder ;o)

Fortsatt god helg !! :o)

 

blogger templates | Make Money Online