torsdag 17. mars 2011

Jeg velger meg april!

..sa Bjørnstjerne Bjørnson en gang. Og det gjør jammen jeg og! April er og blir min favoritt måned. Og vi snakker kun få dager til vi er der! Hurra! April er måneden hvor en kun ser lyst på absolutt alt. Jo, det er sant. Bare prøv. En har hele sommeren foran seg. Alt det fine i vente. Mai er også bra. Men da har en allerede kommer inn i det liksom. I april er alt like rundt hjørnet.

Mulig Bjørnstjerne forklarer dette mye bedre i diktet sitt. Skal ikke nekte for det. Han var nok LITT bedre med ord enn meg tenker jeg...

Konfirmasjoner går en også i møte. Jeg er så heldig å ha mange tantebarn jeg, hvor den ene etter den andre er  på vei inn i de voksnes rekker som det så fint heter. Jeg fikk i oppdrag å ta bilder til Sondres innbydelses kort. Slik ble de seende ut!


Flott konfirmant!
Dette bildet er redigert i photoshop (jmf forrige blogg post). Har brukt en action på dette og lysna det litt i kantene bare. Action er genialt! 

Ellers er det helg og jeg venter besøk av Norun, ei av mine beste venninner! Det bli høy jente faktor lørdags kveld med skravling, fliring, mini skjørt og cellulitt krem!

(De to siste var en kødd...dere ser meg aldri i miniskjørt. Cellulitt kremen hadde en vel kanskje trengt, men pyttsann. Vi er jo snart i april -null sorger :)

2 kommentarer:

Lula sa...

April er vel og bra, men jeg velger meg nå mai jeg da hihi. Men skjønner helt hva du mener! Digger redigeringa på dette bildet, vet hvem som skal få redigere et bilde for meg...hehe

SMASK OG NUZZZZZZZZZ fra meis til deis.

Kooose dere på girls night! Tror du ville vært driiiiitSEXY med mini jeg da;))Step by step sier jeg bare

Tone K. sa...

Det var et utrolig flott bilde av en kjekk ung mann :o)
Så flink du er :o)

Mulig du har hatt den nye banneren din en stund bare at den har gått meg hus fordi...uansett....knalltøff var den....skikkelig stilig altså ! :O)

 

blogger templates | Make Money Online