søndag 6. mars 2011

Kombinert

Neida. Jeg er ikke begynt med kombinert. Har ikke så masse som SETT på kombinert under VM denne gang. MEN jeg har kombinert scrapping -barneselskap og VM (bortsett fra kombinert) denne helga.

Helgas scrapping kommer ved ei senere anledning.
Isteden kommer denne ukas Skissedilla bidrag. Studio Calico sponser teamet denne gang, med lekre kit! Og deler i tillegg ut 2 herlige vinner kit i slutten av denne mnd. Verdt å kjempe for ja :)


Så var det barneselskapet! Casper blir 7 år imårra og feira med sine kompiser i går.
Masse pakker, kaker, ostepop og pizza! Dessuten slo jeg til med et trylleshow midt i selskapet. Tommeltrikset! Ja, dere vet -der hvor en sliter av seg tommelen og PLING setter den på plass igjen! Jeg imponerte ingen...avslørt av samtlige!


Så var det VM da. Midt i barneselskapet. Var egentlig gullet til Therese Johaug vi såg på, meg og Inge. Men tok ikke bilder av det...tok isteden bilde av denne hunken...


Så var barna sendt hjem og det var på tide med litt opprydding!


..før en fortsatte med VM.


Jeg hulker for hvert et gull og nasjonalsangen gir meg alltid verdens største klump i halsen. Har blitt noen tårer denne gang ja! 

5 kommentarer:

Ania sa...

*fnis* ler alltid av dine post..på en god måte!! :) Digg layout, og flotte bilder, selv om jeg kan styre min begeistring for hele VM-rukelet ;p

Brit Sviggum sa...

:) Du er jo bare herlig, Carrin :)
Det er så gøy å lese disse innleggene dine! Du får meg alltid til å sitte å små-le med meg selv :)
Kjempefin LO du laget med kitet, og nydelige bilder både av 7-åring og konge ;)
Ha en fortsatt fin kveld.
Stor klem fra Brit

Pia sa...

Tommeltrikset funker for toåringer! Du må nok innse at poden din er på vei til å bli stor og klok. Skal du imponere, må du nok ty til sag og blod, for eksempel, det imponerer.

Linda Brun sa...

Herlig post og stilig LO.
Ønsker deg en kreativ uke!

Tone K. sa...

Knalltøff LO !!!
Digger splættene dine med sirkler rundt....blir så tøff effekt :o)
Tøft bilde og stilig med stjernene også.....flott som vanlig :o)

 

blogger templates | Make Money Online