søndag 27. mars 2011

Sommertid!!

Hos Skissedilla er det idag ute ei ny skisse! Laga av flinke Brit denne gang. Her er mitt bidrag. En LO med meg og Norun fra forrige helg. 


Ellers er det jo sommertid idag! Det er vanligvis en gledens dag for min del. Meeeeeeeen....det legger liksom en ørliten demper på hele greia når en må måkke avkjøringa 2 ganger på en og samme dag. I skrivende stund daler det ned. Her om dagen måtte jeg faktisk måkke bilen ut av garasjen OG inn igjen da jeg kom fra jobb. 

Men men, sommertid er det uansett!


Ha ei fin fin ny uke alle sammen!

6 kommentarer:

Synnøve sa...

Isja, ja den snøen er vi drittlei av! Tror ikke vi har like mye som dere, men etter 5 mnd med det hvite kalde, er vi nå moden for vår!!!
Nok en snasen LO fra deg.
Herlige kontraster og et fiiint bilde og!
De knappene dine var superkule!
Ha en herlig søndagskveld, og en flotters ny uke:)
Klem

Norunn sa...

Nydelig og fargerik LO som alltid :)

Ja, nå vil vi ha sommer...heldigvis så melder de regn mot helga :S

Iselind sa...

Jeg er også dritt lei av all snøen som laver ned- det vil liksom ingen ende ta.

Herlig LO du har laget- blir alltid så glad av å se dine lekne og freshe LOer.

Ønsker deg en fin uke....

Iselind

Aquarell sa...

Sommertid er fine ting her nord, ja. Dagene blir lengre og lysere, og våren nærmer seg (forhåpentligvis!).
Flotte LOer du har laget, masse fine farger og detaljer.
Ha en flott uke! :)

Anonym sa...

Kjempeflott LO! DIGGER sola!! :)

Camilla sa...

Vilken underbar sida du har och så mycket inspiration. Jag blev tvungen att försöka lifta en av dina sidor.
Ha det bra

Kram från Sverige

http://scrapp77.blogspot.com/2011/04/ny-inspiration.html

 

blogger templates | Make Money Online