søndag 24. april 2011

Ukas dilla LO og sykkeltur.

Lene har designa skissa som er ute denne gang på Skissedilla! Og her er mitt bidrag :) Bildet er fra Casper sin 7 års dag. Store gutten min. Årene går så enormt fort..


Ellers er vi nettopp kommet inn fra en lang sykkeltur. Meg, Inge og Casper. Herlig å få rørt litt på skrotten ja. 


Sjekk det fine hjulet mitt :)


Og som jeg eeeelsker at det går mot lysere tider og sol hele døgnet. Finnes ingenting bedre enn som så!


Kvelden blei avslutta nede på stranda, rett ved siden av en fin blå kost..

Har vært et par fiiine dager nå, med sol og herlig temperatur! Kommer snøen igjen nå, går jeg inn i en dyp depresjon -så det er sagt! 

 

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh kor koselig det hørtes ut med familieutflukt!! enig med deg, vesst d kjæm meir sny no så..... (!!!!)

Aquarell sa...

Kjempeflott LO, og koselige bilder. Nå er det heldigvis ikke lenge til sola er her for godt, gleder meg til det! :)

Ania sa...

Kjempekul LO, og oi så sprek dere har vært da ;p

Synnøve sa...

Hi hi, nei nå MÅ det være slutt på herr vinter!
Lykke og ta en sykkeltur iallefall, kos!
Digger LOen din denne gangen også gitt;)
Kule GULE skyer og en fiiin gutt!
Klem

 

blogger templates | Make Money Online