mandag 16. mai 2011

Hektiske dager

Jepp, imårra er det 17.mai -og i den anledning rimelig hektisk i skrivende stund. Neida, jeg stresser egentlig ingenting. Gjør aldri det. Det ville dessuten vært ei skam og drive å stresse i det nydelige været vi har om dagen. Jeg ligger pal ute i sola. Er blitt rosa. I år også. Sommeren er virkelig kommet til Nord Norge, og det slår meg igjen -jeg bor på verdens flotteste plass.


LO`en her har jeg laga til denne ukes skisse hos Skissedilla. Skissa er laga av supersøte Brit. Håpe dere slenger dere med på den.

Nå er det off på butikken med meg. Innkjøp til den obligatoriske lapskausen imårra og iskake! Ha en riktig fin 17.mai alle sammen :)

 

5 kommentarer:

Anne sa...

Så flott LO, artig oppsett av tittelen og jeg elsker de hvite og litt diskre sommerfuglen med de mørke flekkene ved siden av.
Nydelig. :)

Klem, Anne.

Veronica sa...

Stilig LO! Synes du skal ta deg en tur hit til Rossfjord når vi har scrappekvelda å lære oss nån tips og triks :p

Synnøve sa...

Herlig bilde og herlig LO!
Elsker kontrastene dine, så rent og fresht!
Ha en super 17.mai, og nyt det fine været!
Klem

Tone K. sa...

Så stilig ! :O)
Artig avbrekk i LO`en med de fargerike sirklene under bildet :o)
Kult med tittelen "inni" sirkelen :o)

Miss Blue sa...

Vraiment une tres jolie page encore une fois
Une très belle balade sur ce blog

Hello from FRance

http://scrappin-blue.over-blog.com/

 

blogger templates | Make Money Online