fredag 19. august 2011

mirror mirror

Siste del av ferien min blei brukt til scrapping på østlandet :)
Turen gikk til Lula denne gang og jeg har sjelden kosa meg mer med scrappinga mi enn denne helga. Blei et hav av LO`er -parallelt med noen (få) rødvinsglass underveis.


Jeg digger denne dama!
Og er supertakknemlig for å ha fått bli kjent med ho, gjennom denne finurlige hobbyen vår. Gleder meg allerede til neste gang Lula.

Når jeg lenger opp nevnte at rødvinsglassene også var representert denne helga, er det vel herved på sin plass og fastslå at det slett ikke alltid er like smart å kombinere scrapping med sådan..vin altså.
Ikke bare setter det lett flekker...men utfallet blir gjerne lett fatalt.


Når det er sagt, er det jo gjerne like greit å få stadfesta det faktiske faktum. For the world to know, liksom. Sånn er det bare :)

Ja, vi hadde det artig.
Veldig artig!

3 kommentarer:

Jonna sa...

Fantastisk kul LO! Og resten av husstanden lurer på hva jeg sitter og ler høyt av.....

❤ Kaia sa...

LO'en var kjempekul!!!!!!
Godt å se hva et glass og to kan gjøre med kreativiteten....
Klem fra Kaia

Tone K. sa...

hihi.....ja, jeg er overbevist om at dere hadde det artig ;o)

Hvis dette er en av "rødvins LO`ene" så er det jo bare å forsette....denne ble jo superfin :o) Skikkelig tøff !!!

Trodde forresten at jeg hadde lagt meg til som følger for år og dag siden....fjern...ja...men nå er jeg følger i hvertfall :o)

Fortsatt god helg ! :o)

 

blogger templates | Make Money Online