mandag 2. april 2012

Så var det april igjen!

Og godt er det!
For april er den fineste måneden av dem alle.
Alt det gode ligger foran deg nemlig :) 
Sol sommer og heeele pakka!

Jeg var på randen av sammenbrudd her for litt siden da sommeren var kommet sørpå, mens vi her nord fortsatte med å lete etter biler og denslags under all snøen. 

Jaja, over til scrapping!
Denne er laget til denne ukas skisse på Skissedilla. Skissa er laga av Nabon.
Vi har i tillegg fått med oss Iris Babao Uy som månedens "Selected".


Inne hos 3ndypapir fortsetter våre måntlige utfordringer.
Denne gang skal du lage ett eller annet med ei sol på :)
Og her er mitt inspirasjonbidrag til den!


Nå får snørr være snørr. Ja, ekstremforkjølelsen har herja..
I`m off to spinning igjen :)
Gleder meg!

 

5 kommentarer:

Yasmin sa...

Herlige Layouter.. Stor gutt du har nå.. 8år.. tida flyyr.. :)

Hege sa...

Herlige LOer!
Elsker de friske fargene.

Synnøve sa...

Herlige LOer!
Og blomster også da... wow! hi hi;)
Digger de freshe fargene du bruker, makes me happy!
En supersøt 8-åring også, skikkelig "sjarmis" dette ser jeg!
Håper snørret er borte for resten av 2012, og at påsken deres er fin.
Klem

Elisabeth Helland sa...

lurer på hvor mange ganger jeg gjentar meg selv når jeg sier at jeg simpelten DIGGER stilen din, og enkelheten men likevel mangfoldet du får til på LO'ene dine....MEN, gode ting kan jo neppe sies for ofte, derfor tillater jeg meg til å gjenta-og-gjenta.....og gjerne gjentar meg selv om att, og om att....

Kreativelena sa...

Fantastisk mye flotte LO du lager.. Jeg lager ikke selv, men synes at bloggen din og det du lager er helt fantastisk.. Så her skal det følges med :-)

 

blogger templates | Make Money Online